Frivol

 2020.09.23.

Pillanatok alatt megváltozik minden. Illékony! 

Milliónyi a lehetőség és a terv, de mégis minden pillanattal szűkül a körük. De inkább azt mondanám pulzál. Egy esemény bekövetkezte nem csak lezár néhány alternatívát, de újakat is nyit ki. Egyik pillanatban a Karib-tengerre megyünk, aztán Gomerára, aztán eladjuk a hajót és lakókocsit veszünk...vagy másik hajót...vagy telket...La Palman, de inkább Norvégiában. Majd hazamegyünk, gyereket csinálunk, de előtte elmegyünk 90 napra a Zen buddhistákohoz elvonulásra. Én már meg sem próbálom követni. De elhinni sem, egyiket sem. Minden lehet. Úgy érzem mintha mindet élném egyszerre. Mintha a szavakkal kelteném életre ezeket az utakat. 

A kapcsolatunk is percről percre változik. Három napja tele voltam kétségekkel. Úgy éreztem semmi nincs a helyén és el vagyok veszve. Ma a köztünk lévő ellentéteket előnyöknek látom és teljesen irracionális, hogy a hibát kerestem az egészben. Miért lenne szükség arra, hogy ugyanúgy lássunk mindent? Ami már ott van bennem ,miért kellene, hogy ott legyen benne...és fordítva? 

Ez így tökéletes! 



Megjegyzések

Népszerű bejegyzések