Új honlap, új bejegyzés

 Elköltözünk!


Talán feltűnt nektek, hogy nem nagyon lehet megosztani a honlapot a szociális média felületeken. Nekem meg amúgy is sokszor volt kínkeserves a blogger oldalon a blogszerkeztés, úgyhogy úgy döntöttem elköltöztetem a honlapot egy másik platformra, ami kényelmesebb, több a lehetőség és egyszerűbben eljut az emberekhez is.


Mostantól a hullamzoherbarium.wordpress.com oldalon olvashattok rólunk és a világról, amit élünk. 😊


Készültem egy új kalanddal is:

https://hullamzoherbarium.wordpress.com/2021/05/07/aklimatizalva/


UI.: Nagyon sajnálom, de csak most látom, hogy a wordpress, mivel az ingyenes platformját használom, ócska reklámot tűz a honlapom aljára, amiért természetesen én egy fityinget se kapok 😁

Idővel lehet előfizetek valami alap csomagra és akkor nem lesz ott az a csúnyaság.

Köszönöm a megértésetek! 🙏

Megjegyzések

  1. Nekem nincs rajta reklám. 😊
    Imádtam amúgy ezt a részt is. Köszi, hogy megosztjátok ❤️

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jajj de jó! Akkor csak ijjeszteget vele 😁 Örülök, hogy tetszik 🌞

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések